MENTALCLEAR OÜ
PSÜHHOLOOGILISE NÕUSTAMISTEENUSE OSUTAMISE TINGIMUSED JA KLIENDI INFORMEERITUD NÕUSOLEK
- Mentalclear pakub klientidele psühholoogilist nõustamisteenust, sh hindamine, sekkumine ja teraapia (edaspidi: psühholoogiline nõustamisteenus).
- Psühholoogilise nõustamisteenuse osutamiseks võib olla vajalik töödelda kliendi isikuandmeid, sh terviseandmeid, mida tehakse kooskõlas õigusaktide ning kliendi nõusolekuga.
- Kliendil on õigus tutvuda psühholoogilise nõustamisteenuse raames tema kohta kogutud andmetega ja teha ettepanek nende parandamiseks. Kui klient soovib edasise andmetöötluse lõpetamist või nõusoleku isikuandmete töötlemiseks tagasi võtta, saab ta seda teha kirjaliku sooviavaldusega. Kliendil tuleb seejuures arvestada, et nõusoleku tagasivõtmisel ei pruugi temale psühholoogilise nõustamisteenuse osutamine enam võimalik olla. Kui klient soovib psühholoogilise nõustamisteenuse käigus loodud enda kohta käivate andmete edastamist kolmandale isikule, teeb klient Mentalclearilt saadud andmete edastuse ise, v.a juhul, kui andmete edastamise kohustus tuleneb Mentalclearile õigusaktist.
- Klient on teadlik, et psühholoogilise nõustamise parima tulemuse saavutamiseks on vajalik vastastikune avatud, usalduslik ja lugupidav koostöö.
- Kliendile on psühholoogilise nõustamisteenuse osutamisel tagatud privaatsus ja konfidentsiaalsus, v.a juhul kui privaatsust või konfidentsiaalsust tuleb murda õigusaktist tulenevalt või kui klient kujutab ohtu endale või teistele või kui esineb laste või eakate väärkohtlemine või selle oht või kui tõusetub psühholoogi supervisiooni vajadus. Kui nõustamisteenusel osaleb paar või pere, siis ei ole nõustajal konfidentsiaalsuse hoidmise kohustust nõustamisel osaleva teise partneri või teiste pereliikmete ees.
- Kliendiga kokkulepitud psühholoogilise nõustamisteenuse osutamise aja muutmise või tühistamise soovist teatab klient Mentalclearile ette vähemalt 48 tundi (v. a hädajuhtumid). Lühema etteteatamisaja korral on Mentalclearil õigus esitada planeeritud kohtumise aja eest kliendile arve, mis kuulub tasumisele täies ulatuses.
- Kui klient hilineb kokkulepitud kohtumisele, siis kohtumisaeg ilma vastavasisulise kokkuleppeta hilinetud aja võrra ei pikene ning tasu ei vähendata.
- Psühholoogilise nõustamisteenuse osutamise jätkamise eelduseks on kliendil võlgnevuse puudumine Mentalcleari ees. Kui makset ei laeku pärast kolme meeldetuletust, kasutatakse võlgade sissenõudmiseks inkassoteenust ning teenuse osutamine peatatakse kuni makse laekumiseni.
- Klient hoiab saladuses talle teatavaks saanud andmeid teiste Mentalcleari klientide kohta (nt. grupiteraapias avaldatud andmed, ootealal teise kliendiga kohtumine jms.).
- Mentalclear ei osuta teenust alkoholi- või narkootilise joobe tunnustega kliendile.
- Psühholoogilise nõustamisteenuse osutamisel järgitakse Eesti Psühholoogide Liidu eetika nõudeid.
Käesolevaga kinnitan, et järgin Mentalclear OÜ informeeritud nõusoleku tingimusi ja annan psühholoogilise nõustamisteenuse osutamise eesmärgil Mentalclear OÜ-le nõusoleku enda isikuandmete (nimi, isikukood, e-post, kontaktaadress, tel. nr), alaealise lapsele psühholoogilise nõustamisteenuse osutamisel oma alaealise lapse isikuandmete (nimi, isikukood, e-post, kontaktaadress, tel. nr) töötlemiseks:
- kontakti võtmiseks;
- psühholoogilise nõustamisteenuse osutamiseks;
- arve esitamiseks
- võlamenetluseks ja
- isikuandmete töötlemiseks.
Andmete vastutav töötleja:
Mentalclear OÜ
Reg. kood 16454826
Asukoht: Kadaka tee 63, Tallinn
Telefon: +372 5288319
E-post: mentalclear@mentalclear.ee
Juhatuse liige: Moonika Kukke-Tiiman
Telefon: +372 5288319
E-post: mentalclear@mentalclear.ee